مهاجرت به کانادا

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کانادا از سالیان گذشته تا به امروز دارای متقاضیان و علاقه مندان زیادی از کشورهای مختلف بوده که این موضوع دارای دلایل متعددی میباشد.حضور مهاجرانی که از کشورهای مختلف با هدف های مهم وارد این کشور شده اند، وجود مراکز آموزشی و دانشگاه های معتبر، نرخ بیکاری پایین، سیستم مهاجرتی منظم و برنامه ریزی شده، امکانات و رفاه اجتماعی فوق العاده، انگلیسی زبان بودن،امکان اخذ شهروندی و … همه میتوانند از جمله این دلایل باشند.روش های مهاجرتی به کشور کانادا، گستردگی های زیاد و خاص خودش را دارد، که قبل از هر گونه اقدامی بهتر است به اندازه کافی تحقیق کنید و با یک وکیل مهاجرت یا موسسات معتبر جهت بررسی شرایطتان مشورت کنید تا بهترین، راحت ترین و همچنین کم هزینه ترین روش ممکن را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایید. قبل از هر چیزی میبایست که شما اطلاعاتی کلی از کشور کانادا داشته باشید، تا انتهای این مقاله با موسسه مشاوره مهاجرتی توسا همراه باشید.

آشنایی با کانادا

کانادا یکی از کشورهای قاره آمریکای شمالی می باشد که بعنوان دومین کشور پهناور و بزرگ دنیا شناخته میشود. کانادا از شرق به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام متصل است. کانادا دارای دو مرز خاکی میباشد که، در بخش جنوب، کشور آمریکا و در بخش غرب، آلاسگا به عنوان مرز های خاکی در همسایگی کانادا قرار دارند.

 

پایتخت:

اتاوا

نوع حکومت:

فدرال پارلمانی پادشاهی

زبان: 

انگلیسی و فرانسوی

واحد پول: 

دلار کانادا

جمعیت: 

حدود ۳۸ میلیون نفر

پیش شماره تلفنی: 

1+

دامنه سطح بالا: 

ca

جهت رانندگی:

راست

کانادا از لحاظ آب و هوایی برخلاف تصور خیلی از افراد کشوری تماما سرد و قطبی نیست، چرا که هوای سرد
بیشتر در استان های شمالی کانادا حاکم میباشد و در بقیه مناطق و فصل های مختلف، آب و هوای متفاوتی وجود دارد.
پایتخت این کشور، اتاوا و مذهب اکثر مردم مسیحی میباشد. همچنین فرهنگ مردم و قوانین بسیار عالی در کانادا وجود دارد، اما باید بدانید این فرهنگ و قوانین عالی ممکن است در استان های کانادا متفاوت باشه که بسته به شهر و استان مقصد بهتر است در موردشان تحقیق گردد.

مهاجرت به کانادا

از جمله روش های مهاجرت و اخذ ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا در مرحله اول شرایطی کلی و در مرحله دوم شرایطی اختصاصی متناسب با نوع مهاجرت شما به این کشور دارد.سن، نمره یا مدرک زبان، میزان سرمایه و یا اگر تامین هزینه های شما وابسته به خانواده میباشد، درآمد ماهیانه والدین و میزان توان مالی برای حمایت از شما، مهارت ها و … از مواردی هستند که بصورت شرایط کلی و اولیه میبایست بررسی شوند.روش های مختلف مهاجرت به کانادا میتوانند به انواع: اقامت موقت کانادا، اقامت دائم کانادا و همچنین شهروندی کشور کانادا ختم شوند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل در کانادا و در مقاطع مختلف دبیرستان و دانشگاه های کانادا و حتی استان های این کشور متفاوت است.برای اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی کانادا فاکتورهای مهم و متغیری وجود دارد، که از مهمترین آنها می‌توان به مدرک زبان، سن، گپ تحصیلی، توصیه نامه و … اشاره کرد.

افرادی که قصد تحصیل در کانادا را دارند می بایست نمره زبانشان را در مراکز مربوطه در حد قبولی گرفته باشند. یکی از مهمترین شرایطی که برای ویزای تحصیلی کانادا مطرح است، سن متقاضی و همچنین میزان فاصله گرفتن از زمان به اتمام رساندن مقطع تحصیلی قبلی می باشد.
به این اصطلاح اصولاً گپ تحصیلی میگویند. هر چقدر از زمان اخذ آخرین مدرک تحصیلی شما، مدت کمتری گذشته باشد شانس دریافت ویزای تان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا بالاتر می رود.متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا باید بدانند:

موسسه مشاوره مهاجرتی توسا(TEUSA)، همراه مطمئن شما در مهاجرتی امن و آگاهانه برای ادامه تحصیل در کشور کانادا میباشد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا یا مهاجرت از طریق کار به این کشور که انواع مختلفی نیز دارد، یکی از بهترین و ارزان ترین روش های مهاجرتی به کاناداست.به جز مواردی که قبلا (سن،مدرک زبان و…) هم گفته شد برای مهاجرت و ویزای کاری کانادا فاکتورهای مهمی مثل :

همچنین در بعضی از برنامه های مهاجرت کاری به کانادا، معروف به skilled worker ، مهارت و تخصص شما در شغل مربوطه بسیار مهم است.
آنچه که برای متقاضیان کار در کشور کانادا لذت بخش است، داشتن حقوق و درآمد کافی برای زندگی در این کشور، امکان حضور و به همراه داشتن همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال، تجربه کار در شرکت های معتبر جهانی، حضور همکاران بین المللی و … میباشد.

اگر میخواهید مواردی بیشتری در مورد مهاجرت کاری به کانادا مانند چگونگی دریافت جاب آفر کانادا، پیدا کردن شغل و همچنین اطلاعاتی درمورد برنامه اکسپرس اینتری کانادا بدانید، در سایر مقاله های مرتبط، همراه موسسه مهاجرتی توسا باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در سایر کشورها از حساس ترین روش هایی هستند که در صورت نداشتن اطلاعات کافی از قوانین و شرایط میتواند متقاضی را دچار ضررهای مالی جبران ناپذیری کند و بالعکس.افرادی که دارای کسب و کار و قطعا سرمایه مناسبی هستند و تمایل به سرمایه گذاری در کشور کانادا را دارند، در مرحله اول باید بدانند که از روش های مختلفی امکان انجام این کار وجود دارد : -ثبت شرکت -کار آفرینی استانی -خرید بیزینس -استارتاپ _و … در این روش مهاجرت به کانادا مواردی همچون داشتن مدیریت یا مالکیت یک بیزینس فعال در سال های گذشته، میزان سرمایه گذاری، قوانین شهری که در کانادا مدنظر دارید، امکان یا عدم امکان اخذ شهروندی سریع از نوع سرمایه گذاری و … بسیار مهم میباشند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد و ازدواج

خب قبل از هر چیزی متقاضیان مهاجرت از طریق تولد باید بدانند که کشورهای مختلف در دنیا از دو نوع سیستم خاک یا سیستم خون پیروی میکنند.

در رابطه با کشور کانادا، این کشور تابع سیستم خاک میباشد و افرادی که تابعیت کشور کانادا را ندارند نیز، با به دنیا آوردن فرزندشان در کشور کانادا، تابعیت این کشور به فرزند تعلق میگیرد و میتواند از تمام مزایا و حق شهروندی کانادا استفاده نماید.

شنیدید که میگن: زن بگیری، ویزا میگیری…پس درباره مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، اگر افراد با کسی که دارای اقامت دائم و یا شهروندی کاناداست، ازدواج کنند این امر امکان پذیر است.
البته سخت گیری هایی از سمت کشور کانادا در مورد این نوع مهاجرت و اقامت وجود دارد، که ضمن اثبات صداقت، فرد دارنده اقامت دائم کانادا میبایست حدود دو الی سه سال با همسر خود زندگی مشترک و همچنین از همسر خود حمایت مالی داشته باشد

مهاجرت به کانادا

مهاجرت و ویزای توریستی کانادا

سالانه گردشگران و مهاجران زیادی با اهداف مختلف به کانادا سفر میکنند. ویزای توریستی کانادا (Visitor Visa) که نوعی ویزای اقامت موقت است، روشی رایج برای ورود به این کشور است. ویزای توریستی کانادا به شما اجازه می دهد که وارد خاک کانادا شوید و برای مدتی معین در این کشور اقامت کنید. افرادی که باهدف اقامت کوتاه‌مدت به کانادا سفر می‌کنند نیازمند ویزای توریستی هستند. ویزای توریستی کانادا اغلب به دو نوع کلی تقسیم‌بندی می‌شود:
* ویزای ‌سینگل کانادا یا یک ‌بار ورود (Single Entry)
* ویزای مولتیپل کانادا یا چند بار ورود (Multiple Entry)

با ویزای توریستی سینگل کانادا فقط یکبار میتوانید وارد خاک کانادا شوید و تا پایان اعتبار ویزایتان در کشور کانادا اقامت داشته باشید.باید بدانید در صورت خروج از کانادا حتی اگر تایم اعتبار ویزایتان باقی مانده باشد، آن ویزا بی اعتبار خواهد شد.

اما ویزای مولتی کانادا حداکثر ۵ سال اعتبار دارد (تاریخ پایان اعتبار پاسپورت شخص در ویزای مولتی کانادا به عنوان تاریخ انقضای ویزا ثبت می‌شود). با داشتن ویزای مولتی کانادا می‌توانید به‌صورت نامحدود در این مدت بین کشور مبدأ و کانادا رفت و آمد داشته باشید.

کشور کانادا روش های مختلف و گوناگون تر از مواردی برای مهاجرت،اقامت و اخذ شهروندی کانادا دارا هست که در بالا به اختصار درباره آنها پرداختیم.در صورت تمایل به مهاجرت به کشور کانادا، موسسه مشاوره مهاجرتی توسا (TEUSA)، با حضور برترین مشاورین برگزیده میزبان شما برای ارائه مشاوره تخصصی و راهنمایی های لازم برای اقدامی امن و آگاهانه توسط شما میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی توسا، با ما تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت به کانادا

سوالات متداول

سالیانه 35 هزار الی 60 هزار دلار

پروسه و شرایط هردو کاملا متفاوت می باشد و توصیه میشه حتما با مشاوران ما درتماس باشید.اما از لحاظ شانس ویزا درسال2024 شاید کارآفرینی موفقیت بیشتری داشته باشد.

دانشگاه های تورنتو، بریتیش کلمبیا، مک گیل و مک مستر

بسته به رشته، مقطع و شهر متفاوته و بین 15ر تا 30 هزار دلار کانادا است.

پس از صدور دعوتنامه افراد فقط تا 60 روز فرصت ثبت درخواست اقامت دائم رو خواهند داشت درغیر اینصورت دعوتنامه لغو خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی توسا، با ما تماس حاصل فرمایید.
ارتباط با ما
جهت مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید
↓ صفحات مرتبط با کانادا