مهاجرت به انگستان

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

مهاجرت به انگلستان در زمینه های مختلف قانونی دیرینه طولانی و متقاضیان خاص خودش را دارد، متقاضیانی که فارغ از هزینه ها و میزان درآمد مطمئنا بخاطر وجود یک فرهنگ بالا، دانشگاه های معتبر، قوانین خاص و امکانات فوق العاده انگلیس و … از جمله پارامتر های انتخابشان بوده است.انگلستان از کشورهای پیشرفته دنیا و می‌توان گفت یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای مهاجرین از سراسر دنیا بوده و میباشد.
موسسه مهاجرتی بین المللی توسا در این مقاله سعی بر اشتراک گذاری و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق برای استفاده متقاضیان در زمینه انواع مهاجرت قانونی به کشور انگلستان را دارد.

آشنایی با کشور انگلستان

انگلستان یکی از چهار کشور تشکیل دهنده پادشاهی بریتانیا و همچنین ثروتمندترین،وسیع ترین وپرجمعیت ترین کشور پادشاهی متحد بریتانیا میباشد. پایتخت این کشور شهر لندن و جمعیت این کشور حدود ۵۴ میلیون نفر است.

زبان رسمی:

انگلیسی

واحد پول:

پوند

مساحت: 

۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع

مرزهای خاکی انگلستان با کشورها اسکاتلند و ولز و مرزهای آبی این کشور نیز با دریاهای شمال، ایرلند، سلتی و همچنین کانال مانش میباشد که انگلستان را از بقیه اروپا و کشور فرانسه جدا کرده است.
لندن، بیرمنگام، نیوکاسل، لیورپول، منچستر، کمبریج و لیدز از جمله شهرهای مهم انگلیس هستند. انگلستان دارای آب و هوای بسیار معتدلی با زمستان های نه چندان سرد و همچنین تابستان های نه چندان گرم میباشد.کشور انگلستان روش های مهاجرتی متعددی دارد، که بسته به شرایط هر متقاضی میتواند متفاوت باشد، از جمله روش های مهاجرت به انگستان:

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به انگلستان مهاجرت تحصیلی میباشد که ضمن ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر انگلستان، میتوانید از شرایط فوق العاده کاری پس از فارغ التحصیلی در این کشور استفاده نمایید.
از آنجایی که سیستم آموزشی کشور انگلستان جزو برترین سیستم های دنیا میباشد، انگلستان را به یک مقصد فوق العاده برای دانش آموزان و دانشجویان زیادی از سراسر دنیا تبدیل کرده است.قبل از هر چیز باید بدانید تحصیل در انگلستان یکی از روش های اخذ اقامت این کشور است و برای مهاجرت تحصیلی انگلیس نیاز به اخذ ویزای نوع Tier 4 دارید که شامل ویزای های تحصیلی و دانشجویی میشود.
برای تحصیل در مقاطع دبیرستان، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی میتوانید به انگلستان مهاجرت کنید.
باید بدانید پس از فارغ التحصیلی، به دلیل کیفیت بالای دانشگاه های انگلستان، مدارک شما مورد توجه اکثر کارفرمایان جهان قرار میگیرد.انگلستان دارای ۴ دانشگاه در بین ۱۰ دانشگاه برتر جهان است و دانشگاه های کمبریج و آکسفورد از این کشور موفق به کسب نمره اعتبار دانشگاهی ۱۰۰٪ شده اند.
از جمله مواردی که از شرایط در حین تحصیل دانشجویان در انگستان باید بدانید :

برای دانشجویان بین المللی کشور انگلستان مهیاست.اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و مهاجرت تحصیلی به انگلستان را دارید به صفحه تحصیل در انگلستان از وبسایت موسسه مشاوره مهاجرتی توسا مراجعه فرمایید.

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت کاری به انگلستان

کار در کشور انگلستان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است، اما باید بدانید وقتی صحبت از مهاجرت کاری به انگلستان میشود منظور مهاجرت قانونی از طریق جستجوی کار، داشتن پیشنهاد یا عقد قرارداد با کارفرمایان این کشور در زمینه مرتبط با شغل تخصصی یا رشته تحصیلی شما در دانشگاه، اخذ مجوز و ویزای کار این کشور، برای داشتن یک مهاجرت کاملا اصولی میباشد.اخذ اقامت قانونی کشور انگلستان از طریق کار معمولا از روش های جاب آفر و یا ویزای کار نیروی ماهر امکان پذیر است.معمولا ارزش واحد پولی انگلستان(پوند)، وجود شرکت های معتبر جهانی، فرصت های بیزنسی عالی و ارتباط با همکارانی از سراسر دنیا در حوزه شغل تخصصی از جمله دلایل انتخاب متقاضیان برای کار در انگلستان میباشد.

انواع ویزاهای کاری برای افراد خارجی که قصد مهاجرت کاری به انگلستان را دارند موجود است، توصیه میشود قبل از هر اقدامی نسبت به کسب اطلاعات بیشتر خود تحقیق کنید و سپس با اطلاعات کافی ابتدا به جستجوی کار برای خود بپردازید.
مطابق بررسی های انجام شده، نرخ بیکاری انگلستان در اواسط سال ۲۰۲۰ حدود ۳٫۹% بوده است.اگر تمایل به دانستن شغل های مناسب و پر درآمد در کشور انگلستان هستید، می‌توان به از جمله مشاغل مهندسی نرم افزار، انواع مدریت های مالی و فروش، مهندسی های معماری، مکانیک، عمران و همچنین مدیریت اجرایی پروژه اشاره کرد.
انگلستان کشوری توسعه یافته و دارای ششمین اقتصاد بزرگ دنیا بر اساس تولید ناخالص داخلی و هشتمین اقتصاد دنیا بر اساس برابری قدرت خرید است. این کشور نخستین کشور صنعتی دنیا است.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

همانطور که اشاره شد کشور توسعه یافته انگلستان از نظر جایگاه و ثبات اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای در بین کشورهای جهان است.سرمایه گذاران، کارفرمایان موفق و همچنین تجارهای بین المللی معمولا علاوه بر دغدغه امنیت سرمایه خود، هدف از سرمایه گذاری در کشورهای مختلف را بنا به توسعه و گسترش فعالیت خود و همزمان برای کسب سود دهی قابل توجه قرار میدهند که از این رو می‌توان گفت با توجه به بررسی های مختلفی که از وضعیت اقتصادی کشور انگلستان میشود داشت، آن را به محلی ایده آل برای این دسته از افراد تبدیل کرده است. اما باید توجه داشت از آنجایی که سرمایه گذاری امری حساس و پیچیده است افراد نباید به تنهایی و بدون مشورت با متخصصین در این زمینه اقدامی را انجام دهند.

ثبت شرکت همراه با کارآفرینی، سرمایه گذاری مستقیم 5 الی 10 میلیون پوندی، استارتاپ و … از جمله روش های سرمایه گذاری هستند که به شما در اخذ ویزا و اقامت انگلستان کمک خواهند کرد. البته علاوه بر داشتن سرمایه کافی و ایده های مختلف برای سرمایه گذاری در انگلستان، میبایست بدانید که معمولا داشتن سطح زبان کافی، اثبات داشتن پس انداز کافی، ارائه اطلاعات مبنی بر منبع سرمایه و … از جمله موارد مورد نیاز شما در انجام این پروسه میباشند

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج و تولد

۱- مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج نیز مانند اکثر کشورهای دیگر میبایست از طریق ازدواج با یک شهروند از آن کشور صورت گیرد.اما مهاجرت و اخذ اقامت انگلیس از این طریق دارای شرایطی میباشد:

۲- سیستم تولد نوزاد در کشور انگلستان نیز در حال حاضر از سیستم خون پیروی میکند، یعنی به این صورت که در صورتی یک فرزند که در انگلیس متولد شده است می تواند تابعیت و شهروندی انگلیس را بگیرد که حداقل یکی از والدین شهروند انگلیسی باشند، یا با یک دلیل منطقی از سمت دولت انگلستان مقیم دائم انگلیس باشد.

در نهایت باید بگوییم روش های مختلف دیگری نیز برای مهاجرت قانونی به کشور انگلستان وجود دارد، که ما فقط بخشی از آنان را و فقط بصورت مختصری از اطلاعات در این مقاله با شما به اشتراک گذاشتیم، در صورتی که تصمیم به مهاجرتی امن و آگاهانه داشته باشید، برترین مشاوران برگزیده موسسه توسا با چندین سال سابقه حرفه ای آماده مشاوره و ارائه راهنمایی لازم به متقاضیان محترم به بهترین شکل ممکن میباشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی توسا، با ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

برای گرفتن اقامت دائم فقط تحصیل دراین کشور کافی نیست بلکه باید بعد از تحصیل مشغول به کار بشید. یعنی اینکه تحصیل درانگلستان شروع مسیر برای دریافت اقامت دائم می باشد.

درود بر شما، بله هم پروسه ثبت، هم اخذ مجوزها و حتی استخدام مدیران و پرسنل همه بصورت غیرحضوری قابل انجام است.

بله اما شرایط خاصی داره، لطفا برای بررسی شرایط و قوانین با مشاوران توسا تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی توسا، با ما تماس حاصل فرمایید.
ارتباط با ما
جهت مشاوره رایگان مهاجرت به انگلستان و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید
↓ صفحات مرتبط با انگلستان