مهاجرت به امارات

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

کشور امارات یکی از همسایگان ایران در حاشیه خلیج همیشه فارس میباشد. ابوظبی پایتخت کشور امارات است، اما پرجمعیت ترین شهر و مرکز اقتصادی این کشور دوبی میباشد. باید بدانید کشور ایالات متحده عربی یک پادشاهی انتخابی از همبستگی هفت ایالت است که شامل: ابوظبی، دوبی، عجمان، فجیره، شارجه، راس الخیمه و ام القیوین میباشد. در واقع برای ورود به کشور امارات متحده عربی باید مطلع باشید که راحت ترین شهر برای ایرانی ها از جهت اخذ اقامت و همچنین پیشرفتگی آن دبی می باشد.

دبی تا چندی قبل ورود ایرانی ها را به شهر خود ممنوع کرده بود و در صورتی که می خواستید اقامت طولانی مدت بگیرید کار برای شما سخت می شد.اما به تدابیری که بعد از کرونا و همچنین اکسپو ۲۰۲۰ اخذ شد شرایط را راحت تر نمودند. در این مقاله قصد داریم روش های ورود و اخذ اقامت دبی را برای شما به صورت خیلی ساده شرح دهیم، با موسسه توسا همراه باشید.

مهاجرت به امارات

شما برای ورود به دبی و اخذ اقامت آن ۴ روش کلی دارید:

شاید برای شما سوال پیش بیاید که ویزای کار چه می شود که باید اضافه نمود دبی چندین سالی می باشد که ویزای کار برای ایرانی ها را ریجکت و رد می کند. از این رو هیچ راهی برای اخذ ویزای کار موفق برای ایرانی ها وجود ندارد.حال به اختصار به هر یک از این موارد بالا می پردازیم.

مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک (ویزای طلایی)

در این روش شما می توانید با خرید یک ملک با ارزش حداقل هفت صد هزار درهم، ویزای ده ساله را اخذ نمایید. توجه کنید که حداقل هزینه مورد نیاز برای داشتن این اقامت، خرید ملک ۷۰۰.۰۰۰ درهمی بود و املاکی که با قیمت های بالاتر ارائه می شود نیز می تواند شامل این طرح گردد. اگر ما یک ملک را به صورت اقساط به این مبلغ خریداری کنیم نیز این اقامت دوبی شاملمان می شود؟
در صورتی که سند به اسم شما بخورد در جا شما شامل طرح طلایی می شوید.
+اگر با این روش به شهر دبی در کشور امارات مهاجرت کنم، آیا می توانم خانواده خود را نیز به دبی بیاورم؟

بله، اگر شما به روش خرید ملک اقامت دبی را اخذ نمایید به راحتی می توانید خانواده خود را نیز به دبی آورده و آنها را نیز شامل این طرح نمایید.

مهاجرت به امارات

مهاجرت به دوبی از طریق سرمایه گذاری با راه اندازی کسب و کار (ثبت شرکت)

در این روش شما می بایست یک کسب و کار را در دبی راه اندازی نمایید. دولت دبی این طرح را برای گسترش کسب و کار های این شهر و رونق دادن آن ها در نظر گرفته است، از این رو می بایست خدمت شما عرض کنم که اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید دبی یکی از بهترین مناطق برای این کار می باشد. طرح های متفاوتی برای اجرای این کار وجود دارد که در این قسمت ما ثبت LLC را برای شما شرح خواهیم داد. هدف از تشکیل این شرکت ها تجارت و فروش می باشد و بر پایه ارائه خدمات، محصول و … می باشد.
شرکت های ال ال سی به سه شکل به ثبت می رسند.

ثبت شرکت یک نفره دبی

در ثبت شرکت یک نفره شما در مراحل مختلف و از ابتدا تا زمان ثبت، می بایست حدود ۲۰ تا ۲۳ هزار درهم هزینه کرده تا شرکت برای شما ثبت گردد. مزایای این نوع شرکت این می باشد که تمامی درخواست های شرکت را می توانید تنهایی و بدون نیاز به امضای دیگر شرکا پیش ببرید.

ثبت شرکت دو نفره

برای ثبت این شرکت در دبی نیز در مراحل مختلف و از ابتدا تا زمان ثبت، تقریبا برای شما حدود ۲۸ هزار درهم هزینه بردار خواهد بود، که در این صورت برای هر یک از اعضا مبلغ ۱۴ هزار درهم هزینه خواهد داشت.

ثبت شرکت سه نفره دبی

در ثبت شرکت سه نفره نیز هزینه ای که برای شما در بر دارد را می توانید با ۳۰ هزار درهم کاور نمایید که به عبارتی برای هر یک از اشخاص، مبلغ ۱۰ هزار درهم هزینه بردار خواهد بود.

اما توجه کنید که باز هم به نسبت ثبت شرکت یک نفره بسیار به صرفه تر میباشد.

به صورت میانگین مدت زمان ثبت شرکت و اخذ اقامت شما در دبی بین ۷ الی ۱۵ روز زمان خواهد برد.

در روش ثبت شرکت در دبی هر یک از اعضاء می تواند ۳ نفر از اعضای درجه یک خود را نیز به دبی بیاورد.

سه ساله و قابل تمدید

این ویزا به صورت اعتباری بوده و شما می توانید پس از آن به راحتی آن را تمدید نمایید.

بله، به محض دریافت آی دی کارت خود، شما می توانید تمامی مراحل مورد نظر خود را از جمله گواهینامه، بانک ها و… انجام دهید.

در دبی مالیات بر درآمدی وجود ندارد و تا مبلغ صد هزار دلار حتی نیاز به اعلام نیز نمی باشد. مالیات بر ارزش افزوده نیز به صورت اقلامی بر روی کالا کشیده شده و مشتری با خرید آن مبلغ را پرداخت می نماید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

برای ثبت شرکت شما می بایست مدارک زیر را داشته باشید. (در مرحله اول اسکن‌آنها کفایت می کند.)

مهاجرت به امارات

برای ثبت شرکت چه موضوع هایی را می توان انتخاب نمود؟

برای ثبت شرکت شما می توانید تمامی موضوع های مد نظر خود را انتخاب نمایید به این صورت که موضوع اول، تایتل اصلی کار شما را انتخاب می کند و در زیر مجموع آن ۴ زیر عنوان را می توانید ذکر نمایید:

خیر، شما می توانید هر نامی را انتخاب نمایید (در صورت پر نبودن نام) اما لازم به ذکر است نام های انگلیسی و نام های خاص شامل هزینه بیشتر در ثبت آن می شود.

خیر، سال اول نیاز به اخذ دفتر محل کار نمی باشد.

نام بانک، به راحتی و تنها با چند کلیک خودتان می توانید حساب خود را اینترنتی افتتاح کنید.

به شخصی که کار های دولتی را انجام می دهد مثلا ثبت شرکت را از صفر تا صد برای شما انجام می دهد میگویند مندوب.

بله، اما قابل به ذکر است که برای بار اول چون آشنایی به موارد ندارید احتمال اشتباه شما و از دست دادن منبع زیاد مادی در بر خواهد داشت همچنین زمانی که می بایست برای این کار سپری کنید بسیار بیشتر می باشد.

آمر تمامی خدماتی که مربوط به دولت می شود را برای شما انجام می دهد یک شرکت بومی و اماراتی می باشد.

بله، شرکت مهاجرتی توسا به شما این امکان را می دهد که صفر تا صد مراحل ثبت شرکت را برای شما با کمترین هزینه و بیشترین سرعت انجام می دهد.

ویزای ده ساله متخصص دبی

دبی در راستای شکوفایی علم و چشم انداز ۲۰۳۰ و ۲۰۴۰ خود یک ساختار کلی از عملکرد خود را ارائه داد که تکنولوژی، زندگی نوین، راحتی بالا و… از جمله برترین موارد آن بود از این رو تصمیم به جذب متخصصین این حوزه ها نمود. این ویزا ده ساله بوده و شما می توانید به راحتی با تخصص خود این ویزا را اخذ کنید:

پزشکان، سرمایه گذاران کلان (بالای ده میلیون درهم)، متخصصین، خریداران ملک (توضیح در بالا)، محققان، دانشجویان نخبه، دانش آموزان نخبه‌، نو آوران، ورزشکاران نخبه، دانشمندان، کارآفرینانی که بتوانند ثابت کنند که کارآفرین بوده اند.

شما با واردن شدن به سایت business.goldenvisa.ae مراجعه کرده و مراحل ثبت درخواست خود را به راحتی انجام دهید.

ویزای دانش آموزی امارات (دبی)

در صورتی که پدر شما در امارات حضور داشته باشد و شما بخواهید که پدر شما کفالت ویزای شما را قبول کند و همچنین واجد تحصیل در امارات باشید شما می توانید برای ویزا طالب اقدام نموده و به عنوان دانش آموز در امارات فعالیت کنید. معمولا این ویزا برای سنین کمتر از ۲۲ سال می باشد که در شرایط خاص می تواند این سن نیز ارتقاء یابد.

ویزای دانش آموزی امارات (دبی)

در صورتی که پدر شما در امارات حضور داشته باشد و شما بخواهید که پدر شما کفالت ویزای شما را قبول کند و همچنین واجد تحصیل در امارات باشید شما می توانید برای ویزا طالب اقدام نموده و به عنوان دانش آموز در امارات فعالیت کنید. معمولا این ویزا برای سنین کمتر از ۲۲ سال می باشد که در شرایط خاص می تواند این سن نیز ارتقاء یابد.

مهاجرت به امارات
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی توسا، با ما تماس حاصل فرمایید.
ارتباط با ما
جهت مشاوره رایگان مهاجرت به امارات و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید